Onderwerp:

Werkgeversnieuwsbrief Pensioenfonds Vervoer

Kunt u deze nieuwsbrief niet goed lezen?
Klik hier voor de online versie
Nieuwsbrief werkgevers
Juni 2017
www.pfvervoer.nl   werkgever@pfvervoer.nl
Inhoud

Heeft u al gekozen voor automatische incasso? De voordelen op een rij!

Komt deze nieuwsbrief op de juiste plek in uw organisatie?

Tip: gebruik het HR-pakket bij vragen over pensioen

Contact

Heeft u vragen over het werkgeversportaal, nota's of het pensioen van uw werknemers? Neem dan contact op met Pensioenfonds Vervoer via (050) 582 98 88. Of stuur een e-mail naar werkgever@pfvervoer.nl
Heeft u al gekozen voor automatische incasso? De voordelen op een rij!

U betaalt premie voor het pensioen van uw medewerkers. Dat kunt u handmatig doen, maar ook via automatische incasso. Wat zijn de voordelen?

Makkelijk
De premie wordt iedere periode automatisch afgeschreven van het rekeningnummer dat u eenmalig opgeeft. Zo heeft u er geen omkijken meer naar.
 
Betrouwbaar
Automatische incasso is heel betrouwbaar. Het premiebedrag wordt iedere maand op de vervaldatum van de nota van uw rekening afgeschreven. Zo bent u altijd op tijd. Ook kunt u snel en eenvoudig controleren of de betaling juist heeft plaatsgevonden.

Kostenbesparend
Automatische incasso scheelt tijd en geld. Ook aan de kant van het pensioenfonds. Deze besparing komt weer ten goede aan het pensioen van uw medewerker(s).  
 
Zo stelt u de automatische incasso in
Automatische incasso regelt u op het werkgeversportaal via het tabblad ‘Mijn gegevens’. U kunt de instellingen voor automatische incasso op ieder moment aanpassen. 




Komt deze nieuwsbrief op de juiste plek in uw organisatie?

We willen met deze nieuwsbrief graag de juiste persoon of personen in uw organisatie bereiken. Denkt u dat deze nieuwsbrief (ook) voor iemand anders in uw organisatie nuttig is? Wijs hem of haar dan op het aanmeldformulier voor deze nieuwsbrief. Afmelden kan altijd via de nieuwsbrief zelf. 
Tip: gebruik het HR-pakket bij vragen over pensioen

Misschien komt er wel eens een medewerker bij u met een vraag over pensioen. We kunnen ons voorstellen dat u daar niet altijd een antwoord op heeft. Om u te helpen, staat er een handige set documenten voor u klaar. Dit HR-pakket kunt u bijvoorbeeld gebruiken als een medewerker in dienst komt.
 
Het HR-pakket bestaat uit:
 
De werkgeverschecklist
Deze checklist kunt u gebruiken om een nieuwe medewerker te informeren over zijn of haar pensioen, bijvoorbeeld tijdens het arbeidsvoorwaardengesprek.
 
Een informatieboekje ‘Jouw pensioen bij Pensioenfonds Vervoer'
Dit informatieboekje kunt u meegeven aan (nieuwe) medewerkers.
 
Flyer ‘Vragen over je pensioen? Kijk dan hier!'
Op deze flyer zien uw medewerkers waar ze terecht kunnen als ze vragen hebben over hun pensioen.
 
Formulier waardeoverdracht
Met dit formulier regelt een (nieuwe) medewerker dat eerder opgebouwd pensioen wordt meegenomen naar Pensioenfonds Vervoer.
 
Alle onderdelen van het HR-pakket kunt u hier downloaden.
 
Verzonden met iMailingtool Afmelden of e-mailadres wijzigen | Doorsturen | Printen
Doorsturen

Uw naam:
Uw e-mailadres:
E-mailadres ontvanger: