Onderwerp:

Bevestigen startscherm | Berekenen premieafdracht | Periodieke premieafrekening en correcties

 
Kunt u deze e-mail niet goed lezen? Schakel dan afbeeldingen voor deze e-mail in of bekijk de online versie
 
 
april 2017
Bevestigen startscherm | Berekenen premieafdracht | Periodieke premieafrekening en correcties
Bevestigen startscherm | Berekenen premieafdracht | Periodieke premieafrekening en correcties
 
april 2017
 
 
Bevestigen startscherm
 
Heeft u het startscherm van het werkgeversportaal nog niet bevestigd? Dan heeft u een geschatte nota ontvangen. U kunt het startscherm alsnog bevestigen door in te loggen op het werkgeversportaal.
 
Meer informatie over het bevestigen van het startscherm
 
 
Berekenen premieafdracht
 
Als werkgever levert u uw pensioenaangifte aan via het werkgeversportaal. Om de pensioenpremie te berekenen, maakt het pensioenfonds gebruik van het door u opgegeven salaris van januari 2017 en de uren per loonperiode 1 2017. De resultaten worden getoond op het werkgeversportaal. Voor uw gemak hebben we een aantal voorbeeldberekeningen gemaakt.
 
Ga naar voorbeeldberekening op de website
 
 
 
Heeft u de juiste gegevens doorgegeven?
 

Vanaf loonperiode 1 2017 levert u net wat andere gegevens aan dan dat u eerder deed. We ontvangen graag vanaf loonperiode 1 2017 in ieder geval de volgende gegevens via de pensioenaangifte:
-    Vul bij veldnaam AantVerlUPens het aantal verloonde uren in, minimaal gelijk aan contracturen per loonperiode (maand of 4-weken).
-    Vul bij veldnaam LnUBruto het bruto uurloon van de eerste loonperiode van 2017 in. Als uw werknemer later in dienst is gekomen, vult u het bruto uurloon van de latere indiensttredingsdatum in. 
-    Vul bij veldnaam AantUNormWk de normuren per week in. 

Deelt u deze informatie ook met uw salarisadministrateur. Deze informatie is ook voor hem van belang.

 
Aanleveren gegevens van vóór 2017
 
Uw vorige pensioenuitvoerder, Syntrus Achmea, verwerkt geen gegevens meer. Heeft u nog correcties over 2016 en/of eerder? Lever deze aan via het tabblad 'Wijziging vóór 2017' op het werkgeversportaal. Dit doet u door het betreffende Excel-bestand in te vullen. U kunt geen 'Pensioenaangifte' over deze jaren meer uploaden.

De correcties op de gegevens van vóór 2017 worden medio 2017 verwerkt. De nota’s worden op basis van de herziene gegevens gecorrigeerd in de tweede helft van 2017.
 
Ga naar het werkgeversportaal
 
 
Periodieke premie-afrekening en correcties
 
Vanaf 2017 ontvangt u iedere maand of iedere vier weken een premienota. Als uw gegevens niet op tijd of niet volledig zijn aangeleverd, ontvangt u een geschatte nota (ambtshalve nota). Zijn de gegevens voor de volgende aanleverdatum compleet? Dan corrigeren we dit op de eerstvolgende nota. Het is belangrijk dat u de geschatte nota op tijd betaald. Betaalt u op of na de vervaldatum, dan kunnen wij extra kosten in rekening brengen.
 
Weten wat de aanleverdata zijn?
 
 
 
De werkgeversdesk is er voor u!
 

Heeft u een vraag? Wij helpen u graag. U kunt ons bellen op (050) 582 19 25, of mailen naar werkgever@beveiligingspensioen.nl.

 
 
Wilt u geen berichten meer ontvangen? Geen probleem, meld u dan af.
 
Wilt u uw e-mailadres aanpassen? Dat kunt u hier doen.
 
Verzonden met iMailingtool   |   Doorsturen   |   Printen
 
Doorsturen

Uw naam:
Uw e-mailadres:
E-mailadres ontvanger: