 |
|
21 maart 2016
|
|
|
|
In deze uitgave |
» Op 1 april stapt de GKB over op nieuwe software |
|
Op 1 april stapt de GKB over op nieuwe software |
Zoals u reeds heeft kunnen lezen in onze vorige nieuwsbrief, gaat de GKB vanaf 1 april 2016 werken met nieuwe software (Stratech-Perspectief). De nieuwe software sluit beter aan bij onze werkprocessen, zodat wij uiteindelijk meer tijd overhouden om de klant nog beter te kunnen helpen.
Gewijzigde openingstijden
Vanwege de overgang is de GKB gesloten op vrijdag 1 april a.s.
Nieuw klantenportaal
De overgang op de nieuwe software betekent tegelijkertijd ook een overstap op een nieuw digitaal klantenportaal. Het nieuwe Mijn GKB heeft dezelfde functionaliteiten als het huidige portaal, maar is voorzien van een ander uiterlijk. Klanten kunnen vanaf maandag 4 april a.s. met al hun vragen over het nieuwe portaal terecht bij de Mijn GKB Helpdesk. Deze helpdesk is te bereiken op het telefoonnummer 0592 - 366 070.
Al onze klanten zijn per brief op de hoogte gebracht van de wijzigingen.
|
|
|
|
|
|
|
Postbus 426, 9400 AK Assen
|
|
|